Fundació Escolàpies

Les Escolàpies han decidit implantar el nou model de gestió per a tots els seus col legis. La nova gestió garanteix el futur, la missió compartida entre les religioses i els làics, el caràcter propi i la qualitat educativa, des dels 0 anys fins a totes les modalitats del Batxillerat. C Joan de Peguera, 42.

OVERVIEW

This web page fundacioescolapies.org presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have probed zero pages inside the web page fundacioescolapies.org and found seven websites interfacing with fundacioescolapies.org. We were able to note one contacts and directions for fundacioescolapies.org to help you reach them. This web page fundacioescolapies.org has been online for five hundred and ninety-eight weeks, eighteen days, twenty-two minutes, and thirty-eight seconds.
Jan 2013

FUNDACIOESCOLAPIES.ORG RANKINGS

This web page fundacioescolapies.org is seeing alternating levels of traffic all over the year.
Traffic for fundacioescolapies.org

Traffic ranking (by month) for fundacioescolapies.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioescolapies.org

FUNDACIOESCOLAPIES.ORG HISTORY

This web page fundacioescolapies.org was first filed on January 14, 2013. It is now five hundred and ninety-eight weeks, eighteen days, twenty-two minutes, and thirty-eight seconds young.
January

WEBPAGE LENGTH OF LIFE

Fundació Escolàpies Escolapias Gandia

La nostra identitat i proposta educativa. La nostra identitat i proposta educativa.

Fundació Escolàpies Escolapias Valencia Fundació Escolàpies Escolapias Valencia

Casa de encuentros y convivencias. El sueño de Paula Montal. Casa de encuentros y convivencias. Visita de los Directores Pedagógicos. 5º de primaria y 1º de ESO comparten concierto en el Palau de la Música. Jornada de puertas abiertas 2017-2018.

Fundació Escolàpies Escolàpies Palma

III Simposio de Educación Escolapia. Visites personalitzades per nous alumnes. Circular 1r i 2n Natura Park. Educació Secundària -Llibres de text. III Simposio de Educación Escolapia.

WHAT DOES FUNDACIOESCOLAPIES.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioescolapies.org Mobile Screenshot of fundacioescolapies.org Tablet Screenshot of fundacioescolapies.org

Fundacio Escolapies

Joan de Peguera 42

Barcelona, 08026

FUNDACIOESCOLAPIES.ORG HOST

Our web crawlers caught that a lone root page on fundacioescolapies.org took seven thousand and thirty-one milliseconds to come up. We discovered a SSL certificate, so our crawlers consider this site secure.
195.154.165.90

v737.misdns.org
vp737.misdns.org

I found that this domain is operating the Apache os.

Fundació Escolàpies

DESCRIPTION

CONTENT

This web page states the following, "Les Escolàpies han decidit implantar el nou model de gestió per a tots els seus col legis." Our analyzers saw that the web page stated " La nova gestió garanteix el futur, la missió compartida entre les religioses i els làics, el caràcter propi i la qualitat educativa, des dels 0 anys fins a totes les modalitats del Batxillerat." The Website also said " C Joan de Peguera, 42."

VIEW SIMILAR WEB PAGES

Fundació Esplai

Edificació rural situada a la finca de Binicanella, amb una extensió de 62. 000 m, amb camps de secà amb ametllers, garrovers i una petita zona amb pinar. Cridar al 971 71 44 79.

Fundació Esplai Girona

Suport en gestió de centres. Monitor de Lleure Infantil i Juvenil. Director de Lleure Infantil i Juvenil. Situació de La Cot i dels Arcs.

fundacio esquerdes s.f

Informació sobre activitats i fotografies de les sortides. El proper diumenge 21 de desembre ens trobarem per celebrar junts el Nadal. El Monestir és impressionant; el dinar, abundant i deliciós; però el que ens va agradar més de la sortida va ser .

Fundació Estany Hola!

T 972 57 66 30. Emissió del programa 7 de ràdio.

Fundació Vicent Andrés Estellés Cultura Burjassot

Havent vist una mare jove, a la platja, aquest matí. Amb gest senzill, com qui agafaria. Un canteret amb aigua del Garbí,. Aquesta jove mare, dempeus, ha agafat. I molt senzillament el besava després. A tu, mare ben feta, jove, prodigiosa,. Jo dedique avui aquests versos,. Que voldria que hi fossen senzills com el teu acte.